Loyalty Men Oneshot [Characters]




Tittle :: Loyalty Man
Genre :: Drama . Romance .
Author :: SyiraTarget
Status :: On Going


Quote's 

Awak kata, cinta hadir dari hati kita sendiri. Tapi, awak menipu untuk mengatakan cinta awak kepada saya .. Awak memang bukan lelaki setia saya !!


:: Character's :: 


Sunhwa as Puteri Sunnie

Sunnie ~ Puteri raja di Negara Saumalira . Peramah dan baik hati . Suatu hari, dia mendapat tahu yang ayahandanya ingin mengahwinikannya dengan seorang putera raja di negara Frauni . Terjumpa jejaka yang agak kacak . 

Key as Putra Key 

Key ~ Putera raja di Negara Frauni . Selalu dijemput ke sebuah majlis di istana yang paling kaya . Ayahnya rakan baik Sultan Saumalira . Terserempak dengan seorang perempuan cantik di istana itu . Selalu merendahkan diri . Terkejut kerana dipaksa berkahwin dengan puteri raja dari negeri lain .



.Minor.

L.joe - Kawan baik Key

Eunjung - Kawan baik Sunhwa

Hyo Min - Adik perempuan Key



:: Sepatah Dua Kata ::


          Assalamualaikum. Aku nak cakap nie, weh.. dengar lah !! >w< . Ko pekak ke?? Aku berpuluh-puluh kali panggil nama kau. Kau buat 'dek' jer.. Hah, pandang pun :D .. 

          Aku nak cakap pasal cerita ni. Korang nak dengar ke tak nak?? Kalau tak nak, tak apa lah... Okay, cerita ni pasal seorang puteri ni dari Negara Frauni. Boleh katakan.. die ni, setiap bulan datang Negera Saumalira sebab nak bace sebuah buku di perpustakaan di istana Saumalira tu. Tapi, suatu hari tuh.. putera Frauni terserempak dengan puteri Saumalira. Perempuan itu.. sangat cantik. Cantik! Tak boleh nak cakap apa-apa melainkan cantik.

          And...........................      . .. . . . . .. . . .  The Enddd !!

Haha , korang baca lah nanti , oneshot yang akan aku buat :P . Mian tak mian , bace lahh ._. And.. sorry. Sebab dua karakter. Karakter lain.. aku malas nak buat :) Byepp !